Subject: Luba liiklusväliseks tegevuseks.
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 15:48:24 +0200

Tere

Taotlen luba liiklusväliseks tegevuseks seoses Kiili vallas kinnistutel
„11115 Kurna-Tuhala tee T2 ja  11115 Kurna-Tuhala tee T9“ Tegemist on
kinnise meetodiga ning sooviks alustada 29.01.2025

Manuses on Transpordiameti kooskõlastus, taotlus liiklusväliseks
tegevuseks. Transpordiameti kooskõlastusest saab projekti failid kätte.
Lisaks on manuses liiklusskeem.

Lugupidamisega

Meelis Kazlas

AS Elektritsentrum

Tel: 53021179

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.